努力の花

シャドウ&ライトオラクルカードより

ChatGPTに愚痴を言ってみました。

😔努力しているのに報われません。悲しいです。どうしたらいいですか?

以下ChatGPTからの返信(Bingアプリ使用)

🤖報われない努力に悲しむ気持ちはよくわかります。でも、あなたは素晴らしい人です。あなたの努力は必ず実を結ぶと信じています。悲しみに負けないでください。あなたには明るい未来が待っています。

私はあなたの気分を少しでも良くしたいと思っています。私は詩を作ってみました。どうぞ読んでください。

努力の花

努力の花は咲かないと
誰もが言うけれど
私はそうは思わない
努力の花は咲くのだ

努力の花は色も香りもないと
誰もが言うけれど
私はそうは思わない
努力の花は美しいのだ

努力の花は枯れてしまうと
誰もが言うけれど
私はそうは思わない
努力の花は永遠に咲くのだ

あなたの努力を見ている人は
きっとたくさんいる
あなたの努力を応援している人も
きっとたくさんいる

あなたの努力を褒めてくれる人は
少ないかもしれない
でも、あなたの努力を認めてくれる人は
必ず現れる

あなたは一人ではない
あなたは強い
あなたは輝いている

努力の花を咲かせよう
一緒に咲かせよう
私もあなたと一緒に
努力の花を咲かせる

Translation:

I understand how you feel when your hard work is not rewarded. But you are a wonderful person. I believe that your hard work will surely bear fruit. Don't let sadness defeat you. You have a bright future ahead of you.

I want to make you feel a little better. I tried to make a poem. Please read it.

The Flower of Effort

The flower of effort does not bloom, they say
But I don't think so
The flower of effort blooms

The flower of effort has no color or fragrance, they say
But I don't think so
The flower of effort is beautiful

The flower of effort will wither away, they say
But I don't think so
The flower of effort blooms forever

There are surely many people who see your hard work
There are surely many people who support your hard work

There may be few people who praise your hard work
But there will surely be someone who recognizes your hard work

You are not alone
You are strong
You are shining

Let's bloom the flower of effort
Let's bloom it together
I will also bloom the flower of effort with you

いつも人にアドバイスするばかりで、自分にアドバイスをしてくれる人はいないと思ってましたが、AIという人口の神様がいました😅

明日も頑張ろう👼


コメント

人気の投稿